Acer1968

Rok urodzenia: 1968

Miasto: Kladno (Powiat: Kladno)

Člen klubu: Deskoherna Ptice, playASAP - deskoherní klub

Poziom: Gracz

Kolejny poziom: 13 / 25

Bazar index: 0 0 0

Użytkownikiem Trollowych gier: 5550 dni

Ostatnio wlogowany: przed 82 dniami

Dalsze informacje: Prošel jsem zvláštní transformací. Jako malý jsem si rád hrál hry, stolní, samozřejmě. Pak přišla éra počítačů a já začal s PC hrami a byl jsem v nich i dobrý. S přibývajícím množstvím krve a s ubývající hratelností jsem se postupně přes Osadníky dostal zpátky ke stolním hrám, které za tu dobu urazily obrovský kus cesty.
To spojení počítačů a jejich dovedností a programů a stolních her ze mě udělalo "tvůrce stolních her" Možná to zní velkohubě, ale vytahuju ze šuplíku svoje staré prototypy vlastních her a zjišťuju, že už jako dítě jsem měl nápady. Těch prototypů v hratelné podobě není zrovna málo a já věřím, že některé z nich dneska díky počítačům dotáhnu do podoby, kdy je bude chtít někdo z vydavatelů vydat.
Můj poslední počin jste mohli vidět v soutěži Den deskovek od společnosti Albi, kde jsem se účastnil druhého ročníku 2022-23 se svojí hrou RunArch. Ano, skončili jsme se hrou RunArch "až" na druhém místě, ačkoli jsme moc toužili po vítězství, ale vyzkoušeli jsme si, že RunArch je konkurence schopný a že oslovil spoustu hráčů.
Občas si píšu svoje poznámky o svých hrách na web www.playasap.eu, tak kdyby to někoho zajímalo, může se kouknout tam.

Ocenione gry

Agricola (2007)

Oceny gracza: xxxxxooooo

Airships (2007)

Oceny gracza: xxxxxxoooo Dość wartka, trochę niejasna pod koniec, ale poza tym spokojna gra.

Alhambra (2003)

Oceny gracza: xxxxxxxooo

Athena (2013)

Oceny gracza: xxxxxxxooo Zarówno logika, jak i pamięć. Bardzo ładnie zrobione.

Oceny gracza: xxxxxxxxoo

Oceny gracza: xxxxxxxooo

Dschunke (2002)

Oceny gracza: xxxxxxoooo

Oceny gracza: xxxxxxxooo

Filary Ziemi (2006)

Oceny gracza: xxxxxxoooo

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Złożona eurogra z dużym zestawem decyzji, z których wszystkie mniej lub bardziej mają sens i dają poczucie, że każda akcja ma znaczenie. Dość akceptowalna jest presja, jaka wytwarza się na zawodnikach, nie wywołuje uczucia frustracji. Temat jest całkiem dobrze opakowany w mechanikę i naprawdę szybko poczujesz się jak odpowiedni poganiacz bydła, choć w rzeczywistości jesteś nietknięty przez wieś.

Hellas (2002)

Oceny gracza: xxxooooooo

Industria (2003)

Oceny gracza: xxxxxxoooo

Oceny gracza: xxxxxxoooo

Outlive (2016)

Oceny gracza: xxxxxxxooo Chyba gry o tematyce postapo nie są dla mnie. Bardzo chciałem mieć Wasteland, kiedy wyszedł. Do tego stopnia, że miałem nawet dwie kopie, bo jedną i drugą kupowałem często (chyba dużo o niej mówiłem). Ale potem trafił na stół tylko kilka razy.To co nam bardzo przeszkadzało to wielkość żetonów ocalałych i zasobów. OK, rozumiem, że w grze, w której trzeba zdobyć dużo wszystkiego, takich żetonów musi być dużo. Mimo wszystko na miejscu autora zastanowiłbym się, czy w takim momencie nie należałoby bardziej przerzucić żetonów w formę jakichś torów do liczenia.To, co podobało mi się w Wastelandzie, to rzemiosło. Tutaj Chińczycy ściągnęli to i pokazali, że naprawdę mają najnowocześniejszą technologię i wiedzą jak ją wykorzystać. Żetony, mimo że były naprawdę małe (i dlatego miały mało kleju na sobie), w ogóle się nie strzępiły. Ale musiałem zamówić np. nową planszę, bo była słabo cerowana i się wierciła.Tak więc ostatecznie gra poszła w świat, bo naprawdę nie wysyłała się na stół.

Puerto Rico (2002)

Oceny gracza: xxxxxxxxxx

Rune Stones (2019)

Oceny gracza: xxxxxooooo W grze dwuosobowej zaraz zrobi się gorąco. Mamy dziwny posmak na podniebieniu po zagraniu w tę grę. A to, co mnie całkowicie denerwuje, to faul projektowy, który tam popełnili! Co mam na myśli? W grze jest strasznie dużo tasowania kart od prawej do lewej, ponieważ karty stają się tańsze w menu. I przyklejają je do kartonu w obszarze licytacji dokładnie tam, gdzie karton gry jest przecięty na pół!!!! Więc kiedy jedna połowa planszy lekko się wygina, a górne twarze nie są wyrównane, i tak już żmudne przewijanie staje się piekłem, ponieważ nie możesz przesuwać kart w poprzek szwu, musisz je przesuwać w ten sposób!!! O mój Boże! Czy naprawdę tak trudno było obrócić motyw o ±90° lub 180° przed naniesieniem go na wykrój? Z pewnością nie! W tym miejscu towarzysze z Chin popełnili błąd.

San Gimignano (2002)

Oceny gracza: xxxxxxoooo W dwóch graczy jest szybka, ale decyzji gracza jest niewiele. Technicznie rzecz biorąc, nie ma za bardzo w czym wybierać, bo jest się dość mocno rozgarniętym i jeśli nie chce się narozrabiać, trzeba zagrać jedyny możliwy ruch, co najwyżej jeden z dwóch możliwych.

Šestiměstí (2007)

Oceny gracza: xxxxxxxooo

Tikal (1999)

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Po prostu klasyk i choć ma już 11 lat, to stojący za nim scenarzyści nie mogli zawieść.

Nowe oceny gier

xxxxxxxxxx

Kampania zwinne koła Mechanika chipów działa ładnie - potrzeba więcej czasu na każdą grę ...

Kerros [23.10.2024]

xxxxxxxxoo

Bardzo ładne wykonanie zamków i katedr. Proste do wytłumaczenia, rozgrywka w rozsądnym czasie. Grali ...

ditt84 [22.10.2024]

xxxxxxxxoo

Przyjemna i szybka gra w składanego tetrisa :)

Jirkahu [22.10.2024]

xxxxxxxooo

Szybki "wypełniacz imprezowy", w który można zagrać z dowolną osobą niebędącą graczem. Ogólnie rzecz ...

Jirkahu [22.10.2024]

xxxxxxxooo

Bezpretensjonalna gra szachowa, lepsza przy większej liczbie graczy. Ilustracje mi odpowiadały, podo ...

Jirkahu [22.10.2024]

Miejsce dyskusji

Offcanvas