Oceny gracza: Mała gra wojenna. asymetryczna minimalistyczna ładna grafika super solidne pudełko z magnetycznym zamknięciem proste zasady zagrane w 30min wiele opcji strategicznych system CDG- pół gwiazdki w dół za drobne niejasności w zasadach
Oceny gracza: Fajna szybka gra z wieloma opcjami strategii.Gwiazdka w dół za losowość - gdy karty nie pojawiają się wielokrotnie nie można na nie wpłynąć.Do grania we dwóch ale dla mnie są lepsze gry.
Oceny gracza: Prosta sprawa. Podoba mi się rozmieszczenie płytek. Jest abstrakcyjne, czego nie lubię. Ale ogólnie jest przyjemna, dobrze wygląda, proste zasady, masywne elementy. 70%.
Oceny gracza: Gra ma ładną grafikę i ciekawą mechanikę. Z drugiej strony nie ma w niej prawie żadnej interakcji między graczami - każdy robi swoje. Cena jest ok biorąc pod uwagę zawartość i jakość gry. Jednak w domu nie byliśmy nią aż tak zainteresowani i wysłałem ją dalej.
Oceny gracza: Cóż mogę napisać? To Azul w trochę innym wydaniu. Nie przepadam aż tak bardzo za tego typu grami, bardziej podoba się to mojej dziewczynie. Gra ma niezłą oprawę graficzną. Insert nie jest idealnym workiem talerzy nie do końca pasuje. Do okazjonalnego pogrania jest ok.
Oceny gracza: Do tej pory rozegrałem tylko 2 gry. Muszę jednak powiedzieć, że gra bardzo mi się podoba. Plusy: Piękna oprawa wizualna Duża zmienność i regrywalność dzięki żetonom kości i kartom diceplacement bardzo proste zasady /- tylko 9 ruchów - na początku i bez znajomości gry wygląda to jak wada, ale kiedy już się w nią wejdzie i nauczy, można ją rozwinąć i jest świetna z każdą grą możliwości i zrozumienie gry pięknie się otwierają małe pudełko czas gry - nie jesteśmy specjalnie szybkimi graczami i druga gra w dwie osoby i liczenie punktów 53min Minusy - dłuższy setup (jak już się wie to ok 10min) - generalnie nie lubię kartonowych obiektów 3D w grach - mosty wyglądają ładnie, ale zajmują dużo miejsca w pudełku, obawiam się, że z czasem ulegną zniszczeniu - ale rozumiem intencję projektantów, zdecydowanie uatrakcyjnia to grę dla kupujących Z niecierpliwością czekam na kolejne gry. Zdecydowanie polecam! I jest zupełnie inna niż Cathedral, obie gry są świetne, White Castle jest o włos lepszy.
Oceny gracza: Proste zasadyPrzejrzysta oprawa wizualnaInteresujące mechanizmyPół gwiazdki w dół za - od 3 graczy - bez solo
Oceny gracza: Dla niektórych jest stara, przestarzała, nieciekawa. Dla mnie nostalgia, gra od której zaczynałem. Nadal w nią gram od czasu do czasu. Zawsze lubiłem łąki :-)
Oceny gracza: Dodaje więcej punktów do katedry, nic nie dostajemy - ok czemu nie. Karczmy to fajny dodatek, ścieżki mają więcej sensu i można nimi więcej pograć
Oceny gracza: To znowu czemu nie, ale jakoś do mnie nie przemówiło. Wydłuża i komplikuje rozgrywkę, nic wielkiego.
Oceny gracza: Doskonała gra żetonowa.Bardzo dobrze opracowane zasady z samouczkiem.Piękna mapa. Dużo scenariuszy.
Oceny gracza: Nie grywam zbyt często w gry fabularne i dlatego nie mam ich załadowanych.Mam doświadczenie z Wędrówkami Władcy Pierścieni,Lion's Backbone,Lord of Terror i to wszystko.Paths of Destiny oceniam jako prostą grę z naciskiem na fabułę,kody QR w ogóle mi nie przeszkadzają,gra się przyjemnie,elementy są małe ale adekwatne do mapy. Praca mapy i zmieniające się warunki są fajne. W solo to trochę eksploracji mapy i kilka testów tu i ówdzie. Wydaje mi się, że lepiej jest w 3, kiedy jest rywalizacja o jakieś przedmioty i kto pierwszy ten lepszy. Z drugiej strony jak już się przejdzie fabułę to można ją zrobić 2-3 razy zanim zrobi się nieciekawa.N i solo mod challenge więc nie wiem jak go ukończyć, to jakieś 10 rund. Dla mnie nierealne.Jest to ok gamebook z łatwym expem, testami cech i rozwojem. Dopóki będą rozszerzenia i nie będzie to za horrendalne kwoty to myślę, że ma to sens i jest to fajna gra.
Oceny gracza: Oceniam po pierwszej rozgrywce w 2 osoby. Po większej ilości rozgrywek dodam. Proste zasady wyjaśnione w 5 minut ciekawa i miła dla oka oprawa wizualna warianty graficzne kart rozgrywka w 15 minut ekscytująca do samego końca odpowiednia gra dla dzieci, nie trzeba za dużo myśleć, a i tak można wygrać -/ ograniczona liczba kart - niektórzy się znudzą / po wielu grach poznasz karty i będziesz w stanie lepiej pracować z kartami strategicznie -/ push your luck - zbyt losowe dla niektórych / świetne dla tego typu gier Peter mówił o tym, jak dobrze jest wykorzystać sprawdzony mechanizm gry i ulepszyć go lub wzbogacić. Myślę, że mu się to udało i gra sprawdzi się jako filler, fajna gra pubowa, a może nawet lekka gra turniejowa. Podobnie jak w przypadku większości gier "pubowych/imprezowych", zabawa będzie pochodzić od ludzi grających, a im większa liczba, tym lepiej.
Oceny gracza: Dla mnie zdecydowanie lepszy od Arnaka. Motyw przewodni, walka,
Oceny gracza: Znakomita gra rodzinna oprawa wizualna zwierzęta proste jasne zasady bezpretensjonalna rozgrywkaMożna grać zarówno w trybie gracza jak i losowym, jako gracz zazwyczaj wygrywam z dziećmi, losowość jest proporcjonalna do rozgrywki.
Oceny gracza: Szybka gra dla dzieci z pomysłem, która zapewni rozrywkę nawet dorosłym. Plusy - szybka rozgrywka - praktycznie brak zasad - rozwój motoryczny podczas grzebania w ekranie telefonu komórkowego - rozwija umiejętność działania pod wpływem stresu Niestety, u nas nie przyjęło się to tak dobrze.
Oceny gracza: Po około 3 rozgrywkach. Bardzo prosta (nawet pod względem zasad) gra karciana. Podoba mi się oprawa wizualna. Rozegrana w dwie osoby w 20 minut. Łączenie atrybutów i eliminowanie przeciwników. Kto przeżyje ten wygrywa.
Oceny gracza: Przyjemna, prawie bezkonfliktowa gra z ładną oprawą wizualną i produkcją.plusy: - produkcja - oprawa wizualna - prostota - czas rozgrywki - nie tworzy przekombinowanych combosów - szybka - małe pudełkominusy: - bardziej złożona ikonografia - zbyt prosta - nie mam tyle nagranych, ale zakładam, że nie będzie wielu strategii na wygraną
Oceny gracza: Prosta przyjemna dziewczęca gra, ale mogą w nią grać gracze i hardkorowcy. Zasady proste.
Oceny gracza: Super gra dla dzieci. Dorośli też mogą grać. Losowość i układanie kart zapewniają prostotę i regrywalność. Jest jednak dość prosta i powtarzalna. Nie bardzo wiem, w jaki sposób miałaby bawić dorosłych.
Oceny gracza: Naprawdę fajna gra, dużo opcji taktycznych. Nieograniczona rozgrywka, szybka gra, proste zasady, małe pudełko. Przy użyciu kredek mapy są naprawdę ładne.
Oceny gracza: Oceniam po 4 grach. Gra ma podobny klimat do Pax pamiru, który uwielbiam. Banalne zasady, z którymi poradzi sobie 7-letnie dziecko Wspaniała oprawa wizualna Wariantowość - kości są losowane Jasno określona liczba kart dla obu Możliwość wariantu asymetrycznego z zaawansowanymi kartami Rozstawienie na 5 minut Dzięki systemowi kart i dobierania duże możliwości decyzji taktycznychOdświeżam po około 20 rozgrywkach. Jest coraz lepiej. To jest moja Top 3 gier. Kupiłem reklamę - która jest jedyną słabością tej gry. Czekam z niecierpliwością na Briana Boru.
Oceny gracza: czas gry wizualny opakowanie wiele decyzji dotyczących gry proste zasady - nic Prawie idealna, prosta, ładna i sprytna gra.
Oceny gracza: Niezły filler na podstawie Abyss.Nie jest zły, ale nie zrobił na mnie większego wrażenia.
Oceny gracza: Gęste, wielowarstwowe, ciężkie euro. Gra handlowa z doskonałym zmiennym systemem ekonomicznym. Piękne komponenty wykonane z nowego materiału.
Oceny gracza: Szybka gra, proste zasady, zwroty akcji, szczęście i zgadywanie. Dobra zabawa. To gra, w którą gramy najczęściej ze względu na jej szybkość, a ja mam ją w wersji elektronicznej.
Oceny gracza: Trochę za dużo małych zasad. Brak indeksu terminów. Niektóre zasady są wymienione tylko w notatce. Poza tym świetna gra. Rozegrałem tylko 2 scenariusze. Dodam więcej po dłuższym graniu.
Oceny gracza: Ciekawa gra kooperacyjna, w którą można grać z dziećmi, ale dorośli też będą się dobrze bawić. Podoba mi się tematyka, ogólny wygląd materiału.Nie podobała mi się gra z dziećmi poniżej 10 lat.Jeśli gra się we 2 to jest trochę nudna.Uważam ją bardziej za grę imprezową.Osobiście nie podoba mi się limit czasowy.
Oceny gracza: Plusy: Świetny pomysł, piękna mapa, sprytna zasada. Historie, dedukcja, współpraca. Zero zasad. demo w sieci minusy - regrywalność - ok, jeśli będą dodawać historie - wypala oczy przy dłuższym graniu :-; Spostrzeżenia: Moja dziewczyna i ja nie jesteśmy doświadczeni w grach dedukcyjnych, jednak musieliśmy grać wyłącznie bez odkrywania kart. Z odkrywaniem kart gra trwa około 8 minut.
Oceny gracza: Doskonała, prosta i szybka gra pojedynkowa do wielokrotnego grania. Zabawne tytuły, grafika, system rozgrywki jedną ręką.
Oceny gracza: Bardzo miłe zaskoczenie. Proste zasady, budowanie, walka. Chłopcy w wieku 8 i 10 lat nie byli zachwyceni.
Oceny gracza: Karty i efekty ciekawe, pół gwiazdki w dół to za cenę. 10 kart za 180kč.
Oceny gracza: Doskonała gra rodzinna. Proste zasady, szybka rozgrywka. Można grać strategicznie lub prawie taktycznie. Można grać z dziećmi. Główne zalety: - piękna grafika - proste zasady - edukacyjny - domek dla ptaków i jajka - gra komputerowa do treningu lub zdalnego grania online
Oceny gracza: Sprytna gra w dwójkę z prostymi zasadami. Gra wygląda na łatwą, ale to w zasadzie inny rodzaj szachów. Nie rozegrałem jeszcze zbyt wielu partii, ale podoba mi się. Mechanicznie ładnie zbudowany system - inicjatywa vs opcje kart
Oceny gracza: Po 2 grach. Bardzo fajna gra dwuosobowa ze świetną mechaniką. Mój problem: - większa losowość - karty. - Czas rozgrywki mam nadzieję się skróci - drugą partię rozegrałem w około 2:30h( ale ja jestem AP guy)
Oceny gracza: Doskonała strategiczna gra taktyczna. Piękna produkcja. Wiele opcji. Prosta mechanika. Mimo, że nie mam za dużo wgrane to jest to jedna z najlepszych gier zarówno tematycznie jak i systemowo. Duża regrywalność, zmienność strategii. Wciąż odkrywam tę grę i jeszcze długo będę. Bardzo podoba mi się gra solo z Vachaną - jak dotąd najlepsza gra solo.
Oceny gracza: Kompleksowe przetrwanie. Fajny pomysł, motyw przewodni. Nieco frustrujące, a zasady to piekło.
Oceny gracza: Nie mam załadowanych miejsc pracy robotników, więc trudno mi to ocenić. Ma wiele opcji, gdzie co robić i jak to robić, podoba mi się system akcji, podoba mi się grafika, podoba mi się licznik czasu. Nie podoba mi się to, że przez większość czasu przegrywam.
Oceny gracza: Prosta karcianka z opcjami taktyczno-strategicznymi. Nie przypadła mi do gustu - więcej losowości, nie podobała mi się grafika, odkryłem jedną strategię, która zawsze wygrywała. Może dam jej jeszcze jedną szansę.
Oceny gracza: Ciekawy pomysł - stworzenie bohatera. Ładnie wykonana gra. Wiele sposobów, aby wpłynąć na to, czy wygram, czy nie. Lubię gry typu dice placement i podobają mi się kolorowe kości (ale prawie zawsze wyrzucam małe wartości :-().
Oceny gracza: Ładnie uzupełnia podstawową grę, co ważne nie przedłuża jej - podczas grania. Irytuje mnie natomiast setup, jest naprawdę długi i zawiera sporo komponentów. Może insert by to naprawił. Jednak wtedy to wszystko za 2500,-(gwiazdka w dół za to)
Oceny gracza: Bardzo ładne rozmieszczenie kostek, stosunkowo ładna grafika. Strategicznie wymagająca. Zasady trochę zagmatwane. Gra była w zasięgu kota i zdecydowanie zaskoczyła. Edit po kilku rozgrywkach: dla mnie lepsza od hero w pigułce. Strategicznie urozmaicona, ale nie aż tak bardzo policzalna. Bardziej tematyczna. Mechanika nie jest aż tak sztuczna. Ważne, że zasady są stosunkowo trudne, dużo komponentów i dużo ikon - muszę wertować zasady. Ale jak już się załapie. To się klika.
Oceny gracza: Gra jest przyjemna i prosta w budowaniu talii, podobnie jak STar Realms. 4 frakcje, każda z pewnymi cechami. Fajne combosy, bardziej masywne niż w SR. - Mistrzostwo, które poprawia właściwości kart - Zwycięstwo, aby uzyskać maksymalne mistrzostwo - Najemnicy - karty, które nie muszą być kupowane w talii, ale tylko w danej turze. - w czeskim pudełku znajduje się rozszerzenie z nowymi kartami, a zwłaszcza karty reliktów, które wyróżniają frakcje kartami reliktów ze zdolnościami - w przeciwieństwie do SR istnieją karty czempionów, które można dobrać raz na turę i użyć ich zdolności, co zwiększa kombinacje i wymaga nieco więcej przemyślenia W SR bardziej podobało mi się to, że jeśli rozładuję niektóre bazy, nie możesz atakować graczy, co jest tutaj możliwe. W SR widziałem więcej modów, grałem tylko w mod podstawowy i pakiet.
Oceny gracza: Zamówiłem grę, rozegraliśmy 3 scenariusze i stwierdziliśmy, że nie jest zła, ale jakoś nas nie wciągnęła i jest trochę tłusta. Powtarzalność. Więc wychodzi z domu.
Oceny gracza: Dla mnie to była bardziej gra solo, max 2 graczy.W 4 osoby to był dla mnie chaos. Świetna mechanika, różnorodność, regrywalność.
Oceny gracza: Doskonałe rozszerzenie z nowymi duchami. Żetony sprawiają, że gra jest bardziej zmienna. Wydarzenia są bardziej zabawne, losowość jest obecna, ale nie tak bardzo, a jeśli gram dobrze, pomagają mi. Świetne.
Oceny gracza: RYchlovka z odrobiną blefu. Można grać przed lub po większej grze, lub z dziećmi dla zabawy.
Oceny gracza: Ciekawa gra, dobra zabawa. Mnóstwo zróżnicowanych poziomów. Ładne obrazki. Różne sposoby gry poprzez rysowanie. Rozrywka dla dorosłych i dzieci.
Oceny gracza: Poza drobiazgami, najpopularniejsza duża gra. Drobne wady: - jeśli karty nie przychodzą to ciężko wygrać - grafika niektórych kart - wiele rozszerzeń Plusy: - motyw - mechanika - piękne kolorowe kości - ciekawe strategie
Oceny gracza: Świetny pomysł. Startegiczna gra w małym pudełku. Drewniane rakietki dają czadu. Dla mnie jest dość sucha. Ale kiedy się w nią gra, to jest super.
Oceny gracza: proste zasady atrakcyjna grafika (przynajmniej dla mnie) układanie kart jakość kartonowych komponentów doskonała solucja korzystna cena doskonała zmienność i regrywalność wystarczająca losowość, która jest dobrze wyważona strategiczne i taktyczne opcje gry są obfite, jest wiele do odkrycia na poziomie rywalizacji - końcowe liczenie punktów jest trochę uciążliwe
Oceny gracza: Kupiłem Watergate, bo z dziewczyną gramy w nią najczęściej i wszyscy ją chwalili. Nie byliśmy nią zainteresowani - temat nic nam nie mówi. Nie mamy wcześniejszego doświadczenia z grami wojennymi, a gry konfliktowe w szczególności nie są dla mnie ok. Za pozytywy uważam - w miarę szybką rozgrywkę i grę, system gry, asymetrię Nie podoba mi się grafika i pewnie dla innych główne atuty gry - trudność sytuacji, zwroty akcji, konflikt, beznadzieja. Jak będę duży może kupię jeszcze raz.
Oceny gracza: Ładna grafika, proste zasady. Dużo losowości. Nie lubię szkodliwych gier. Szybko się starzeją.
Oceny gracza: Chyba pomysł i zmienność jest ok.Po 3 scenariuszach wysyłam ją dalej.Stwierdzam, że gry rysunkowe nie bardzo do mnie przemawiają. Nie lubię też sudoku i liczb, a to jest połączenie.
Oceny gracza: Gra z ciekawą mechaniką która różni się w 2, 3 i 4 graczy.Fajną rzeczą jest shared build engine.Temat jest dziwny ale gra działa dobrze
Oceny gracza: Prosta gra rysunkowa, inna niż kartografowie, mniej strategii, więcej taktyki i widzenia przestrzennego. Zdecydowanie polecam spróbować
Oceny gracza: Pomysł i grafika ok, zasady proste. Nasze dzieciaki nawet nie łapały kopert.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024