Wojownicy Podziemi: Katakumby Karkołomnych Koszmarów

xxxxxxxxoo Liczba ocen: 1 (Lista właścicieli)

Wojownicy Podziemi: Katakumby Karkołomnych Koszmarów - obrázek

Mam grę Chcę grę
Moja ocena:
Liczba graczy: 1–4
Zalecany wiek: od 8 lat
Czas gry: 45 min (dane rzeczywiste)
Świat gry: Fantasy
Kategorie gry: gra planszowa, kooperacyjna, gra imprezowa
Język polski: polskie wydanie
Wydawnictwa: Lucrum Games
Horrible Guild
Autorzy: Aureliano Buonfino
Lorenzo Silva
Lorenzo Tucci Sorrentino
Rok wydania: 2022
Udostępnij: Facebook

Opis gry

Edytować

Wojownicy Podziemi – Katakumby Karkołomnych Koszmarów to jedna z części serii gier Wojownicy Podziemi, która jest przeznaczona zarówno do samodzielnej rozgrywki, ale można ją łączyć z pozostałymi częściami serii. W przypadku łączenia części serii należy wybrać jedną z tarcz, jeden zestaw kości (kości nie można łączyć między seriamii). Pozostałe elementy gier można łączyć dowolnie.

Wojownicy Podziemi – Katakumby Karkołomnych Koszmarów (podobnie jak inne części serii) wprowadza do gry następujące innowacje:

  1. Zdobywanie doświadczenia, które bohaterowie mogą zdobyć za zadanie śmiertelnego trafienia przeciwnikowi lub za nieaktywowanie zdolności specjalnej, gdy rzut kością na to pozwala. Następnie, gdy bohater zdobędzie 3 punkty doświadczenia - podczas fazy zakupu, może je wykorzystać do opłacenia ulepszenia jednej z trzech unikalnych umiejętności. Ulepszenie to pozwala mu następnie aktywować umiejetność, nawet jeśli kość nie pozwala mu na to (symbol „oka“ nie został wyrzucony). Jednak ulepszenie może być użyte tylko raz pomiędzy wizytami w kramiku.
  2. Nowe kości – (wahadłowa kość, złocisz przeznaczenia). Kości te nie są dostępne od ręki, ale są udostepnione przez karty danej komnaty lub potwora.
    1. Wahadłowa kość ma normalne symbole, ale jest toczona przez sznurek, na którym jest zawieszona.
    2. Złocisz przeznaczenia jest raczej monetą, która ląduje na jednej ze swoich dwóch stron. Poza tym działa zgodnie z normalnymi zasadami.
  3. Rarytasy, czyli ekwipunek, który po zdobyciu należy do całej drużyny i może być aktywowany przez każdego bohatera.
  4. Przebudowy tarczy – w tej serii wystepują Wiatrak i 4 Pajęczyny.
    1. Wiatrak unosi tarczę ponad pole gry i sprawia, że jest ona nieco trudniejsza do trafienia.
    2. Pajęczyny są umieszczane w dziurach tarczy. Przy trafieniu kością, trafienie liczy się jako trafienie z 0 obrażeniami, ale bohaterowie tracą jedną białą kość z kramiku (a pajęczyna jest usuwana z tarczy).
  5. Makiety są umieszczane na określonych miejscach na tarczy i mają specjalny efekt, kiedy kość je dotknie podczas rzutu. Pojawiają się na planszy gry zgodnie z różnymi zasadami i zawsze są usuwane w fazie odpoczynku. W Katakumbach Karkołomnych Koszmarów są to:
    1. Makieta skrytobójstwa - podwaja obrażenia zadawane przez sekcję tarczy, którą wskazuje jej ostrze. Jeśli kość wyląduje na samej makiecie, makieta jest usuwana
      z tarczy.
    2. Makieta kompasu - kiedy kość wyląduje na makiecie kompasu, bohater zadaje wrogowi obrażenia zgodnie z liczbą symboli kramików na ujawnionych do tej pory kartach komnat. Podczas walki z Wielkim Złym zadaje 5 obrażeń.
    3. Makieta skarbu – kiedy kość wyląduje na makiecie bohater zadaje wrogowi 0 obrażeń, usuwa tę makiete z tarczy, a drużyna bohaterów otrzymuje 3 złota.
  6. Nowe techniki rzutów takie jak Z ucha, Podmuch, Zepsute sushi, Małe paluszki i inne.

I oczywiście zawiera 4 nowych bohaterów (Panna Marysieńka, Sir Robak, Brajana z Tratuj, Morgan Wolnyczłek) z nowymi cechami, nowe karty wszystkich typów (potworów, pomieszczeń, ekwipunku i 3 Wielkich Złych).

Autor: chejnik

Nowe oceny gier

xxxxxxxxoo

Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...

Raelag [21.11.2024]

xxxxxxxxxx

Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...

Baritone [21.11.2024]

xxxxxxxxxx

Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...

acedrac [21.11.2024]

xxxxxxxxxx

Najfajniejsza gra imprezowa na rynku

Infidus [21.11.2024]

xxoooooooo

Im więcej graczy, tym gorzej. Przy czterech nie ma nawet sensu o czymkolwiek myśleć.

Zafirus [21.11.2024]

Nowe opisy gier

Terrorscape

Terrorscape
dodano: 21.11.2024

Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon

Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024

Nowe gry w katalogu

Quartz: The Dice Game
Quartz: The Dice Game

dodano: 20.11.2024

F1 Roll & Race: World Circuits
F1 Roll & Race: World Circuits

dodano: 20.11.2024

F1 Roll & Race
F1 Roll & Race

dodano: 20.11.2024

3 Chapters
3 Chapters

dodano: 20.11.2024

Panda Spin
Panda Spin

dodano: 20.11.2024

więcej >>

Miejsce dyskusji

Offcanvas