Dodatek do gry: |
Terrorscape |
Liczba graczy: | 2–4 |
Zalecany wiek: | od 14 lat |
Czas gry: | 30 min (dane rzeczywiste) |
Świat gry: | Fantasy, Horror |
Kategorie gry: | gra planszowa, kooperacyjna, |
Język polski: | wydanie zapowiedziane |
Wydawnictwa: | Galakta Grimspire ICE Makes Nazca Games |
Autorzy: | Jeffrey CCH |
Rok wydania: | 2023 |
Udostępnij: |
Ten opis nie został jeszcze ostatecznie zatwierdzony. Jeśli chcesz, możesz spróbować zasugerować bardziej odpowiednią wersję, która lepiej pasowałaby do idealnego opisu.
Na wzgórzach z dala od cywilizacji znajduje się opuszczony od wieków zamek, który powoli niszczeje. Niegdyś ostatnia placówka małego kraju uwikłanego w długą wojnę. Legenda głosi, że obrońcy stawili opór dzięki tajemniczym ruchomym posągom. Ale kto by uwierzył w te opowieści...
Niewielu wie o zamku, a ci, którzy wiedzą, boją się mitu. Od czasu do czasu pojawia się jednak odważny człowiek, który pomimo tajemniczych niebezpieczeństw wyrusza, by zbadać zamek, rozwikłać tajemnicę i prawdopodobnie przy okazji się wzbogacić. Strach przed posągami od wieków odstraszał poszukiwaczy skarbów, a zamek wciąż może kryć wiele skarbów.
Rozszerzenie Nieśmiertelna groza do częściowo kooperacyjnej gry Terrorscape wprowadza, podobnie jak poprzednie 2 rozszerzenia (Dziki Instynkt i Nieopisywalny koszmar), nową mapę gry (tym razem zapomnianego i niszczejącego zamku). Ale w przeciwieństwie do nich, zamiast 2 zabójców, zawiera jednego zabójcę i jednego nowego ocalałego.
Nowe elementy na mapie zamku:
Posągi to nowi zabójcy w tym rozszerzeniu. Jest ich w sumie 4 i mogą poruszać się po zamku niezależnie, przy czym jeden z nich jest zawsze głównym (gracz grający zabójcą wie, który to posąg, ocalali mogą tylko zgadywać). Główny posąg może korzystać z akcji takich jak ruch/poszukiwanie. Pozostałe posągi mogą używać tych akcji tylko jako efektów kart zdolności zagranych przez gracza. W ten sposób karty zdolności zabójcy aktywują albo tylko główny posąg, albo wszystkie pozostałe. Dlatego też gracz musi odpowiednio połączyć i rozmieścić posągi zgodnie z planem gry.
Aby ułatwić przeciwdziałanie posągom, ocalali mogą zamrozić posąg, który napotkają w swojej turze. Ten posąg nie może wtedy działać w turze zabójcy, a dopiero pod koniec tury wszystkie zamrożone posągi rozmrożą się i będą mogły normalnie funkcjonować (chyba że ocalały ponownie je zamrozi). Ocalali muszą tylko uważać, aby nie osiągnąć warunków zwycięstwa w grze za zamrożenie samych posągów.
Nowym ocalałym jest George, który zdobywa swoje notatki, obserwując zabójcę (= na koniec swojej tury znajduje się w miejscu obok zabójcy). W rzeczywistości są to określone przedmioty, które tylko George może zdobyć i używać. Zaletą jest to, że może je zdobyć „za darmo” bez konieczności wykorzystywania swoich cennych akcji. Wystarczy, że odważy się wejść w zasięg zabójcy, co również może się dla niego szybko skończyć źle.
Autor: Zeus
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024